Torsdag kväll

Sitter hemma hos M och tänker på vad jag önskar mig i julklapp. Det närmar ju sig och så, så jag borde ju börja med en fin lten önskelista åtminstone :)

1. Call of duty; modern warfare 2!  (enligt olov tidernas fps spel!)

2. Brütal legend (starring Jack black ;D)

3. Dragon Age; Origins (tidernas rpg spel!)

4. Batman; Arkham asylum (fett skönt demo till det iaf)

5. video kamera för inspelning när jag gör trumm covers

6. Zildjian cymbal

7. (riktig) paist cymbal (crash eller ride)

8. windows vista

9. musik mix program

10. Cobus Potgieter's dvd



som ni ser är hälften av allt spel, M undrar hur jag ska hinna spela allt, men det fixar jag! Är man en tvätt äkta nörd är man det.


snart jul ;D




Och förövrigt måste jag skaffa by kontroll till mitt 360, då "jag" råkade spilla lite cola på en för ett halvår sen och det kommer tillbaka på mig nu... jag=0   Gud=1





there's a fine line, between love and hate. And i don't mind, just let me say. I like that, i like that

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0